Als je 1 ding mag noemen wat je absoluut wil veranderen in je leven, wat is dat dan?

mocht het antoord ''niets'' zijn..doe geen moeite om te antwoorden..;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.4K

Het beste antwoord

mijn angst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Veranderen is een groot woord, is zou wel een aantal dingen verder willen ontwikkelen.

Verandering komt vanzelf, daar doe je niet zo veel aan.
Je kan er voor kiezen iets te veranderen, maar dan moet je daar wel de discipline voor opbrengen. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Toegevoegd op 18-06-2009 00:12:53
Okee, 1 ding in mijn leven veranderen.

Die ene keuze die zoveel invloed had...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmmm mag het ook qua uiterlijk gaan, zoja heb je dan even.
qua innerlijk jaloezie.
qua leven. alle ervaring met mijn ex wissen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kwaliteit van mijn gezondheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn postuur.. ik vindt mezelf te mager namelijk.

Of bedoelde je iets anders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn postuur, ik vind mezelf/ben te dik! Maar ik ben ermee bezig er iets aan te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een andere studie gevolgd hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
had ik vroeger maar meer druk op mijn moeder gezet dan had ik mijn engelse vader misschien nog wel levend ontmoet.
zie; http://members.home.nl/bath-full
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verdriet uit mijn lijf bannen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zit iets in..moet ik even over denken...
Ik zou graag sportiever zijn. Mijn conditie is echt waardeloos, maar echt zin om daaraan te werken heb ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weet ik nog niet. Ik weet de accumulatie van mijn leven nog niet. Alles kan met een reden gebeuren zoals het is. Iets veranderen kan mijn leven tussen die verandering en nu verarmen, maar het is ook mogelijk dat datgene dat ik verander in de toekomst me andere inzichten had gegeven. Aan de andere kant kan het ook geen verschil geven, waarom dan het veranderen? Dit is ook de essentie van 'de werkelijkheid is slechts een illusie' (ik ben geen Boeddhist, maar begrijp de uitspraak wel).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil steeds meer begrijpen en inzien

daar helpen jullie me aardig mee:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over het algemeen ben ik best wel tevreden met de huidige situatie, heb aan mijn figuur gewerkt, resultaat kan nog beter, maar ik mag best tevreden zijn. Verder goed gezond en dergelijke, alleen mijn baan is niet echt bevredigend. Ik mis de uitdaging, het is eentonig, ik mis de communicatie. Nee, de IT-keuze was leuk voor een jaartje (vluchtgedrag, ik moest weg), maar ik heb er spijt van. Maar gezien de huidige economie ben ik toch wel weer blij dat ik een vast contract heb en nog geen vooruitzicht om eruit gekickt te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
M'n werk ... ik ben sinds een paar maanden freelance vertaalster, maar heb slecht één kleine opdracht weten te bemachtigen :-( En verder zou ik de wilskracht willen hebben om te stoppen met roken en 10 kilo afvallen. Maar voor de rest ben ik erg gelukkig met mijn leven.