Wat is de reden dat je iemand op GV een prive bericht stuurt?

We hebben op GV de mogelijkheid om prive berichten te sturen. Wat is jouw voornaamste reden om een prive bericht te sturen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Goeievraag gebruikers berispen op slecht gedrag en uitleg te geven waarom ik een bepaalde handeling heb verricht. Af en toe ook gewoon om een boodschapje door te geven aan een persoon voor de leuk ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Als ik nog wil antwoorden op een vraag of reactie die is afgesloten. Of antwoorden op PV, natuurlijk.

Toegevoegd op 02-06-2009 15:27:45
PM
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal om ergens op door te discussiëren omdat de vraag gesloten is.
Maar ik heb soms het gevoel dat mensen (via PB) slecht aan het maken zijn. En dat vindt ik jammer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@BvB, ja dat klopt, daar heb ik ook een dagtaak aan hoor dat roddelen valt nog niet mee. ;-) geintje, maar ik begrijp wat je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iemand afkraken wat niet via GV mag omdat de reactie dan verwijderd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Berichten via GV zou je moeten kunnen laten beoordelen door GV zelf - zodat, bij een kwetsend bericht, GV tegen die persoon kan optreden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm, klopt maar ze sturen mij geen berichten hoe ze over mij denken helaas.
Mijn voornaamste reden om daarvan gebruik te maken is als ik van één specifieke GV'er een bepaald antwoord wil hebben. En zeer zeker niet om zo maar te communiceren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij het aanmaken van je profiel kun je toch je expertises opgeven? Het lijkt mij dat het vinden van een serieus antwoord dit een stuk makkelijker maakt. Zo haal je ook de trol antwoorden er tussen uit. Je kunt wel aan foute antwoorden -1 gaan geven, en reacties plaatsen, maar dat helpt toch niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Contact opnemen met de persoon achter de GV-naam. Privégegevens uitwisselen. Afspraken maken.

Zoals recentelijk met Prana en eddijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor GV late-night parties.
Tot nu toe waren ze zeer geslaagd.
(Do you want to party? A very good question!)
14 jaar geleden
Persoonlijke berichten daar gebruik ik het voor, dus zoals het bedoeld is...

en in concreto nadere info en of bedankjes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is juist en dat is waardevol...
Prive berichten zijn om in plaats van een groep te laten weten wat je zegt, alleen een specifiek persoon iets te vertellen. Dat stukje lijkt me duidelijk.

Mijn voornaamste reden is om ofwel mensen prive informatie te verstrekken, of om nog informatie te geven over een gesloten vraag, of omdat het voor een specifieke situatie de aangewezen methode is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dank u wel kun je tenslotte alleen via privé berichten versturen en dat heb ik dan ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om iets te zeggen wat alleen 1 persoon aangaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik krijg best wel veel prive berichten.
het is vaak informatief, of een bedankje, of een andere vraag na aanleiding van een vraag.
moet allemaal kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt el eens een positieve of negatieve opmerking tegen iemand willen maken over een vraag of antwoord zonder dat het halve GV er zich mee gaat bemoeien; of simpel een korte boodschap over iets specifieks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal een bedankje. Soms krijg ik een gezelligheids PB'tje, ook leuk op z'n tijd. Met een aantal heb ik af en toe verder en uitgebreider doorgepraat over een bepaalde vraag of onderwerp.

Ik kreeg een keer een PB van iemand die hier al een poos niet meer actief is, met de vraag of ik nog vrijgezel ben en wanneer hij me kon ontmoeten... heb 'm maar verwezen naar een andere (dating)site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik wil reageren op een gesloten vraag of als ik iets persoonlijks te melden heb, zoal uitwisselen mailadres of bedankje of zo.