Van welk middel raak je zo veel en snel mogelijk kilo's kwijt?

Ik wil zo snel mogelijk afvallen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Vlinders in je buik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ckeck dr joosse te dordrecht . Er is een 0 calorien dieet gecombineerd met accupunctuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook bij joosse geweest. Je eet dan yoghurt en drinkt bouillon uit eindelijk in combi met atkins
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verhongeren dus, dat is niet bepaald gezond en zal in eerste instantie ook niet werken, je lichaam gaat namelijk op een soort noodsituatiemodus over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is natuurlijk gezond etem en bewegen. Maar dat was niet de vraag toch. En je gaat wel dood als je niets eet maar bij hierbij moet je ook suplimenten innemen. İk was er 10 kilo mee afgevallen en heel snel.
Kimath
13 jaar geleden
en hoe snel was het gewicht er weer bij toen je er mee stopte en weer normaal ging eten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+/-3 kilo kom je weer aan maar dit zijn eigenlijk geen echte kilo's . dit is weer je darminhoud.dat werd me vooraf ook verteld. ik was 13 kilo afgevallen van de 70 naar 57 en 3 kilo kwam ik weer aan toen ik normaal begon te eten en nu ben ik al 1.5 jaar 60 kilo. dus 10 kilo is er definitief af. maar zoals ik al eerder zei het beste is om gezond te eten en genoeg te bewegen, ik zelf kon dat niet ik wou snel afvallen en iemand moest mij op het matje roepen om me te wegen en soms indien nodig commentaar kritiek te geven. nou zo ging het wel.. maar als jij of jullie het zelf gezond kunnen dat is uiteraard het beste voor je
Er bestaan geen middeltjes om snel aftevallen.enige oplossing is toch echt genoeg bewegen en gezond eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagt om een middel, dan mag je hopen dat je zwaar griep met diaree krijgt, dat kost je heel wat kilo's

Verder is alles wat je slikt eigenlijk heel erg slecht voor je lijf en ze zeggen wel eens, als je het te snel kwijtraakt heb je het er zo weer bij.

Dat vraag je niet expliciet maar ik neem aan dat je het BLIJVEND of in elk geval langdurig kwijt wilt?

Als je de discipline niet op kunt brengen iets aan je voedingspatroon te doen, hoe denkt je dan OOIT de discipline op te brengen om het vol te houden.

Je wilt toch niet je hele leven aan de laxeermiddelen of zo?