Wat is het resultaat geweest van het onderzoek Morgengezondweerop, dat halverwege 2006 is afgerond?

Dit was een grootschalig onderzoek naar hart- en vaatziekten (medicijnen, oorzaken, ik weet het niet meer precies), waarbij in het hele land in mobiele units mensen werden getest.

Heeft u misschien meegedaan met zo'n medische test van dit onderzoek? Heeft u ooit gehoord of gelezen wat het uiteindelijke resultaat was van het hele onderzoek?

http://www.morgengezondweerop.nl

Bij het sluiten van de vraag: Antwoordman: Dank voor je antwoord!

Antoni
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb hier wat uitkomsten, (zeker niet van het hele onderzoek) maar het is op een commerciële website waar ik de betrouwbaarheid niet van kan beoordelen.

Maar in de tweede link van de ANBO staat ongeveer hetzelfde...