Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is in VWO-4 het minimale overgangscijfer voor wiskunde

Ik zit nu in VWO-4 en het gaat niet zo goed met wiskunde..De andere vakken gaan redelijk al heb ik een 4 voor natuurkunde, een 3.3 voor scheikunde en een 4 voor ANW. Als ik deze cijfers laten we zeggen tot een 5 weet te verhogen, wat moet ik dan minimaal voor wiskunde halen? Of zijn er speciale eisen voor wiskunde apart los van alle vakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
927

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als overgangscijfer in vwo 4 mag je een 4 en een 5 hebben of drie vijfen. Als dit niet lukt ben je een bespreekgeval en bestaat de kans dat je blijft zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag inderdaad een 4 en een 5 hebben maar je mag maar twee vijven hebben mits daar compensatie punten tegenoverstaan
O
VWO 4 mag je 4 minpunten halen dus 4 5en 2 4en. Lager mag niet. Dus als schei en natuurkunde + ANW een 5 is heb je drie minpunten, maar ik denk eerlijkgezegd niet dat je met 3 5en uit je profiel verder mag met de N-Stroom. Ik zou zeggen, ga naaar je decaan/mentor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*4 minpunten : 3 ;).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding