Wat is in VWO-4 het minimale overgangscijfer voor wiskunde

Ik zit nu in VWO-4 en het gaat niet zo goed met wiskunde..De andere vakken gaan redelijk al heb ik een 4 voor natuurkunde, een 3.3 voor scheikunde en een 4 voor ANW. Als ik deze cijfers laten we zeggen tot een 5 weet te verhogen, wat moet ik dan minimaal voor wiskunde halen? Of zijn er speciale eisen voor wiskunde apart los van alle vakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als overgangscijfer in vwo 4 mag je een 4 en een 5 hebben of drie vijfen. Als dit niet lukt ben je een bespreekgeval en bestaat de kans dat je blijft zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag inderdaad een 4 en een 5 hebben maar je mag maar twee vijven hebben mits daar compensatie punten tegenoverstaan
O
VWO 4 mag je 4 minpunten halen dus 4 5en 2 4en. Lager mag niet. Dus als schei en natuurkunde + ANW een 5 is heb je drie minpunten, maar ik denk eerlijkgezegd niet dat je met 3 5en uit je profiel verder mag met de N-Stroom. Ik zou zeggen, ga naaar je decaan/mentor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*4 minpunten : 3 ;).