Een afspraakje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een afspraakje met iemand van het andere geslacht en die jouw aantrekkingskracht geef.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een date kan staan voor een datum, als het een Engelse zin is.

Maar het kan ook staan voor een Engelse term voor onder meer een afspraak, in het Nederlands gebruikt voor zowel een afspraak zelf als de persoon met wie men de afspraak heeft. Een date heeft meestal iets romantisch en is een onderdeel van de kennismaking en onderdeel van de relatievorming, zie voor meer informatie afspraakje.