Vette hap eten, veel water of vruchtensap drinken, *niet* (veel) koffie drinken en verder gewoon doorbuffelen.

's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vruchtensap helpt niet. Je moet immers je zure maag niet zuurder maken. Melk en water is wel ok. Mijn advies slaap eerst je roes uit en ga dan weer door dan studeer je netto meer dan gelijk beginnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vette hap doet ook niks voor je.juist fruit en gezonde zooi.en water!