Ik wil een Samsung galaxy s, doen? En zal ik dan mijn ipod touch weggeven en de verzekering van de ipod opzeggen ofniet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Nee, koop een iPhone 4. De galaxy x is speelgoed in vergelijking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verzekering wel, maar een iPod is altijd handig, en kan veel muziek op vergeleken met een Samsung galalaxy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geloof me van een htc of elke andere android krijg je spijt, neem apple nou hun producten worden nooit oud en je kan er serieus ALLES mee, allea en meer wat zoon htc ook heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet mee eens. Ik heb een iPhone 3G en deze is wel oud. De hardware trekt het bijna verplichte, maar voor dit apparaat veel te zware OS lastig.
De galaxy natuurlijk,
Met de vrijheid van Android.
Je wilt toch geen slaaf van Apple zijn?