Kent iemand een goede site om fotoos te bewerken? Of een gratis App?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het kan ook online, met www.picnik.com. Vind ik zelf een erg handige site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

picasa downloaden! gewoon intikken bij google
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paint.net is een programma voor je Comp. Geheel gratis en kan je werkelijk alles mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
picasa is een heel simpel online iets en ook voor op je pc om mee te beginnen, piece of cake is ook imikimi.com. Maar paint dat standaard al bij windows zit kun je ook al heel veel mee.

Toegevoegd na 4 minuten:
zoals hieronder, is wat je met imikimi kunt. Je gaat naar deze site, je registreert je account, je download het programmaatje, en installeert dat. Dan ga je naar de site, logt in, zoekt een leuk plaatje en een leuke achtegrond... kloemel maar wat. Beetje pc en internet kenner heeft het zo door :)) en er zijn duiiiiiiiiiiiizenden layers om te gebruiken