Hoe werkt een prisma?

Ik heb wel eens van een prisma gehoord... Weten jullie wat het is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Lichtstralen die door een prisma gaan erdoorheen en komen met een bepaalde hoek eruit, elke kleur heeft zn eigen kleur. Als ik goed heb opgelet tijdens natuurkunde :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry dat ik op jouw vraag een vraag stel maar: als is een vraag wil stellen kan dat niet want dan zegt ie dat ik te weinig punten heb, hoe krijg je punten