Gratis html site maken

Ik wil graag een gratis html site bouwen. Weet hier iemand een goed programma/website voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Webs.com of voor Mac "iWeb" en
Voor Windows dreamweaver of frontpage
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gwn in kladblok maken en dan opslaan als .html
En dan openen met internet explorer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet wat je bedoelt met html maar ik weet wel een site waar je een site kunt maken, en het is 100% gratis, je gaat gewoon naar simpsite.nl en mijn site is doggys.simpsite.nl als je wilt zien hoe het er een beetje gaat uitzien :D. maar je kunt het helemaal naar jou stijl inrichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zelf html kent:
kladblok of PHP Designer of Dreamweaver
Als je geen html kent:
Frontpage, Dreamweaver
Wil je HTML leren dan is http;//w3schools.com/ een zeer goede website! Hij is wel in het engels.