Er zo min mogelijk aan doen en lekker zelfverzekerd zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
altijd jezelf blijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet doen alsof je populair bent & gewoon met iedereen praten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door vooral te doen wat sociaal wenselijk lijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sommige mensen zijn van nature meer leiders en anderen meer volgers. dit heeft met de mate van charisma, rust en zelfverzekerdheid te maken. het maakt niet zoveel uit wat de interesses van de 'leider' zijn. een 'leider' neemt initiatief ergens toe en probeert automatisch om anderen daarin mee te nemen. dit maakt iemand populair.
populair zijn is dus meer iets wat je bent dan dat je het kan worden. charisma verander je niet zoveel aan. aan zelfverzekerdheid kun je wel werken bij jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Be like me hehehe