De makers van Goeievraag.nl hebben ervoor gekozen om deze site streng gemodereerd en gereguleerd te maken.
Op die manier wordt ontmoedigd om de website om zeep te helpen met onbehoorlijke vragen en mensen die de site overladen ('flooden') met commentaren.
En daar zit wat in, je moet voorkomen dat een paar kwaadwillenden je website de vernieling in helpen.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Om je te stimuleren tot een hoger puntentotaal!?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om misbruik / spam tegen te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals James zegt om spam/overlast tegen te gaan.

Bovendien geeft het een degelijke motivatie om een hoger punten aantal te behalen. Hoger dan niveau 5 (25 stuks) kan je (nog) helaas niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet al behoorlijk mijn best doen om 100 antwoorden, 100 reacties, 25 e-mail berichten te geven en dan ook nog eens 25 vragen per dag te stellen. Dan kan je er je dag mee vullen vanaf het moment dat je wakker wordt tot het moment dat je gaat slapen...

En dan heb ik het nog geen eens over de duimpjes...

Raak nu al verward als ik er over na denk dat ik hieraan moet beginnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om te voorkomen dat je ook naar mij berichten gaat sturen.