Hoe schadelijk is het voor je als je elke dag een joint rookt, op korte en lange termijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.2K

Antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op korte termijn weet niet echt, op langere termijn zal het uiteraard net goed zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 kan geen kwaad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op korte termijn slecht geheugen.
Op lange termijn grotere kans op kanker dan normaal roken, geheugenverlies en depressie, als je dan doorgaat heb je kans op psychoses.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 per paar weken kan zelfs gezond voor je zijn, maar elke dag maakt je letterlijk 'dommer' (doden van hersencellen) en dat merk je pas echt op lange termijn. Plus wat een ander hier zei..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door lange ternijn te roken zoals in jamaica zal het niet erg schadelijk zijn in jamaica is het 3 trekjes bijv dan spliff uitmake 10 min later weer aansteken weer paar trekjes en als je binnen half uurtje joint op hebt is het beter dan korte termijn dus in een keer je zal nooit echt zwaar stoned zijn enzo anders typ je ff in op google ganja in jamaica
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je gaat terug naar school! Misschien een jointje minder op een dag? Leestekens?
Korte termijn- luiheid, concentratie verlies, korte termijn geheugen wordt aangetast
Lange termijn- depressies, angstaanvallen, psychoses, korte termijn geheugen wordt aangetast en alle dingen die ook bij roken komen kijken maar dan versneld, een joint staat ongeveer gelijk aan 3 sigaretten. Punten als psychoses treden dan meestal pas op zodra je ermee stopt.