Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik maak zelf ook whipped sheabutter. Wat voor olien moeten er volgens jullie in een goede en lekkere creme, en wat voor geur moet erin?

Met olie bedoel ik: olijfolie, mangoboter, sheabutter, zonnebloemolie en ga zo maar door.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
509

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Olie weet ik niet maar op basis van de geuren chocolade, vanille, kokos en monoi ben ik verkocht.

Het ergste is dat ik in de winkel ook altijd eerst wil ruiken of het lekker is, tot vervelends toe schampoo, badschuim, wasverzachter en nog veel meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi, tja dat heb ik vooral als ik weer nieuwe geuren bestel. Maar ik heb een super hulp aan mijn leverancier, en zij weet ook heel precies wat lekker is, en een vriendinnetje heeft een eigen site waar zij ook kan vragen wat de favogeuren van jongeren zijn. Erg handig.
Ik weet niet waar je woont maar ik hou wel is snuffeltjes in de geurenkast.
Als je de film De Fight Club met Brad Pitt hebt gezien, dan weet je het ultieme antwoord en staat de weg naar succes voor je open.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm dan moest ik die maar is gaan huren.... die heb ik helaas nog niet gezien.
Dank je voor de tip.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding