Is het slecht om bijna elke dag van de week een alcoholische consumptie te nuttigen Voor het slapen gaan?

Ik drink vaak een corona voordat ik ga slapen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Terecht! Doe ik ook... Ik kan er niet bij met m'n hoofd dat het echt slecht kan zijn'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit is slecht. Als je gaat slapen dan gaat je lichaam namelijk in de slaapstand en werken je organen minder hard. De alcohol die je net hebt gedronken voor het slapen gaan kan dus niet goed worden afgebroken. Doe je dit elke dag dan kan dit zeker gezondheidsrisico's hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jef, zoek je je andwoorden op of ben je een genie??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
genie haha. Ik zoek het niet op in ieder geval
Ik weet niet of je sport. Maar als je sport en je drinkt daarna alcoholische drank, gaat het proces van het 'kweken' van spieren langzamer en/of stopt. Verder is alcohol wel goed voor je bloedsomloop ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alcohol is slecht hoe dan ook die spul moet je nooit van je lansalse leven drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezond is anders. Je lichaam doet er een uur over om alcohol te "verwerken" (per glas). Zit er dus een uur tussen het drinken en slapen dan is het echt geen ramp en gaat je lever een hele lange tijd mee, zolang je het maar niet overmatig doet.