Ik heb een goedkope pen gekocht voor de iPad; deze werkt niet zo lekker; de punt is te zacht en blijft daardoor hangen. Weet iemand een betere stylus?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik gewoon je vingers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vingers is niet handig om notes mee te maken in bijv. Notes taker. Ik heb inmiddels de stylus van Targus besteld. Hier hoor ik goede ervaringen over.

Antwoorden (3)

Je vinger gebruiken is het best denk ik hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar de vraagsteller wil graag een stylus. Min is niet van mij trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vinger is handig behalve voor het maken van notes in een app als Note Taker. Dat gaat met een goede stylus net iets sneller dan met het virtuele toetsenboard.
Vinger werkt inderdaad beter, ik weet niet wat ik met mijn handen moet doen als ik met een pen op de iPad tik en schrijf, je handen gaan dan op het scherm waardoor er allemaal rare dingen gebeuren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de ipad gaat het om. De warmte van je vinger stylus heeft dus geen zin..
En je beeldscherm gaat kapot.