GA DIRECT NAAR DE DOKTER!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de dokter! Ernstig ja..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou jezelf even laten nakijken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar ik dacht dat je daar zelf ook wel achter was ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is zeer gevaarlijk, je moet direct naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Direct naar de dokter gaan. Dit kan verkleurd bloed zijn!! Dit is een absolute rode vlag! Ga direct naar de dokter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, buikgriepje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te veel dropshot?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat echt waar is - wat ik sterk betwijfel 0- en je hebt je niet helemaal klem gegeten aan dropjes, chocola of andere zeer donkere voedingsmiddelen, is dat inderdaad vrij ernstig.

Er is dan sprake van het opgeven van occult (verborgen) bloed dat uit diepere delen van het lichaam komt (onder de maag), en reden om zo snel mogelijk naar de dokter (eerste hulp) te gaan.

Hetzelfde geldt overigens - en onder dezelfde voorwaarden - voor zwarte ontlasting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nogal ja:p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je veel gerookt hebt niet....!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super gevaarlijk direct naar dokter gaan!