Als je zeventien bent en je havo diploma hebt, ben je dan nog leerplichtig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja tot je 18de maar ik zou sowieso hbo doen en een vak leren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil een jaar tussen uit om Spaans te leren in Costa Rica?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of dat binnen de regel valt je zou iemand op school kunnen vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een havo diploma heb je nog niets.. Dus ga niet werken maar verder studeren...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa je bent nog leer plichtig tot je 18de maar heb jij je havo/vmbo diploma dan ben je nog maar een antal uur in de maand verplicht om naar school te gaan! Daarom bestaat werken-leren! Zodat je maar 1/2 dagen in de week naar school moet!