Waarom is er een dag limiet voor antwoorden, wat een stomme actie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (6)

Zo zijn de regels hier. En dat is maar goed ook, want anders krijgt GV de hele dag shit over zich heen.

http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zodat er een limiet aan de stormvloed van onzinnigheden is.

De serieuze GV'ers behalen genoeg punten om een niveau hoger te komen en zo weer meer (waardevolle) antwoorden per dag te kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor dit soort stomme vragen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn nogal wat mensen, vooral via de gv app, die overal een paar letters of een volkomen overbodig antwoord neerzetten en zo zeer veel punten denken te krijgen, dit wordt zo tegengegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan geen stomme vragen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Richt je ongenoegen rechtstreeks tot Goeie Vraag, maar val de serieuze vraagstellers en antwoordgevers niet lastig met domme opmerkingen.