Van welk lied (of welke artiest) schaam je je dat je het leuk vindt?

Je hebt vast wel een lied dat je leuk vindt thuis aan te zetten en eventueel mee te blerren, maar niet wanneer iemand anders het hoort! Als iemand anders zou binnenkomen zou de muziek gelijk uitgaan zeg maar...

Van welk lied zou je "nooit" tegen iemand anders zeggen dat je het erg leuk vindt? Van welk liedje "schaam" je je dat je het leuk vindt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
4.9K

Antwoorden (17)

Geen, als ik een bepaalde artiest en/of liedje leuk vind schaam ik me daar niet voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou me niet schamen om toe te moeten geven dat ik iets mooi vind, waarvan ik weet dat mijn vrienden het walgelijk vinden.
Wel heb ik soms, dat als ik vele jaren later bepaalde soort muziek terug hoor, die ik vroeger heel mooi vond, dat ik me nu afvraag hoe ik dat ooit mooi vond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het liedje van :busje kom zo busje komt zo.
Ik moet er nog steeds om lachen.Is een liedje van niets eigenlijk. Nog kinderachtig ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk toch! Ik zou het ook zo gaan staan meezingen. Niks om je voor te schamen hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik meende dat er zelfs een clip van was toentertijd. Hilarisch liedje inderdaad! Leuk om tijdens het lopen te fluiten :)
Ik ben helemaal weg van Nick en Simon. Dat terwijl ik in het algemeen meer van bv de Red Hot Chili Peppers, of (minder heftig) Ilse de Lange, Bløf, Counting Crows hou.
Het genre van Nick en Simon past hier helemaal niet bij en mijn kids schamen zich dat ik dat leuk vind.
Maar ik schaam me er niks voor, waarom zou ik?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja... ik was een Backstreetboys meisje... 15 jaar geleden :s maar krijg als ik een liedje (niet allemaal maar toch...) van ze hoor soms nog wel de neiging om heel hard mee te zingen... (of zou dat onder jeugd sentiment vallen?) Ik moet er in ieder geval wel van blozen als het gebeurt... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Oeroeboeroe;

De Zuiderzeeballade van Sylain Poons en Oetze Verschoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Duitse volkslied. Echt waar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Ik hoor ook liever het Duitse volkslied, dan die dodenmars van ons. Schaam je dus niet!
Ik schaam me voor geen enkel liedje dat ik het leuk vind...

Dus gebeurd het vrijwel nooit dat ik muziek om die reden uit zet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze natuurlijk:
http://www.youtube.com/watch?v=KfEE_nYehZ8&feature=related

Toegevoegd op 07-06-2009 18:08:57
en natuurlijk de onovertroffen:
http://www.youtube.com/watch?v=ZA1NoOOoaNw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor geen enkele. Ik schaam me niet voor zaken die ik mooi vind. Waarom zou ik?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen enkele, ik zet alles lekker hard. De vraag of ik me af en toe schaam als ik keihard mee zit te blèren met bijbehorende danspasjes, zou ik wel bevestigend kunnen beantwoorden ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tol Hansse, eigenlijk als zijn werk (o.a. big city).

Hij heeft een bekakte toon, zingt down-to-earth, grappige teksten, mee-hos-deuntjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van K3, ik voel me net een pedoseksueel als ik er naar luister. (Maar ik zou een kind nooit iets aandoen, laat dat duidelijk zijn!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb echt een hekel aan de jeugd van tegenwoordig. maar helaas watsgebeurt ken ik helemaal uit mijn hoofd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
James Last - The Lonely Shepherd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zo erg dat ik het eigenlijk niet hardop durf te zeggen.........ik ga er nog even over nadenken of ik het durf, dan kom ik er vanmiddag in mijn aanvulling op terug. Even moed verzamelen en met mijn beste vriendin overleggen......het is echt heel erg ranzig verkeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu ben ik natuurlijk wel héél erg benieuwd...
:Er zijn er een aantal waarvan ik echt denk..waarom maar er is 1 nummer dat de kroon spant. Dat is eigenlijk een collectieve schaamte. Het gaat om het nummer:
I want to break free van Queen..
Twee jaar geleden deden we die act compleet met stofzuigen en op hakken! Iedere keer als dat nummer te horen is staat het schaamrood op de kaken, het was toen ontzettend leuk maar er zijn teveel mensen die het hebben gezien en ons eraan herrinneren..