Nee. Alles om ons heen vergaat heel langzaam door slijtage. Dat levert stof op. Dus er ontstaat steeds meer stof. Overal en altijd. Dat betekent: Blijven weilen, zuigen en vegen :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, met name kleding is erg aan slijtage onderhevig, dus er wordt steeds weer stof bijgemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gespreksstof zeker niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, een belangrijk onderdeel van stof zijn onze huidschilfers en we vervellen eigenlijk continu dus dat raakt niet op.
Er zit stof in de lucht, kleding, vloerbedekking enz dus nog voor eeuwen stof, helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk 't niet Elize. Zelfs wij zijn van stof en zullen.......
Conclusie: We raken er nooit van af!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stof bestaat voor het grootste deel uit huidschilfers: dus nee, stof raakt nooit op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, Ik ben altijd door mijn stof heen als ik net nog iets leuks wou naaien. Net een mouw tekort, of een kraagje. En zo groeit de berg kussentjes en andere kleine dingetjes die je eigenlijk niet nodig hebt, want steeds is de stof op.
Met wol heb ik min of meer hetzelfde probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat lief Marleen naait nog...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorlopig niet. Er komt nog elk jaar zo'n vijf miljoen kilo stof vanuit het heelal op aarde terecht, en dat waait niet meer terug...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NOOIT! Zelfs met Swiffer Dusters niet!