Wie heeft er een nederlandse versie van de NEN 1825 1 en 2? Dit gaat over vetafscheiders en slibvangputten voor in horecagelegenheden bijvoorbeeld.

Toegevoegd na 2 uur:
De NEN wordt idd aangeboden via hun site, maar die is in het engels en ik zoek de nederlandse versie. Het is allemaal vaktaal en in het engels in een boekversie is dat heel onhandig...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (2)

Weet niet precies wat je moet weten de NTR 3216 biedt ook antwoordt. Anders inloggen bij het NNI
Nederlands Normalisatie Instituut
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@rinimi, link werkt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er mist een "l " achter de webnaam, dus: nen.nl
Hier worden ze allemaal behandeld.