Het is gevaarlijk als je heel veel gegevens op hyves enz. Zet. Hyves enz. Kan gevaarlijk zijn als je je profiel niet afschermd omdat dan elke gek alles over jou kan weten. Maar als je bij instellingen gewoon alles goed afschermd en geen overbodige informatie geeft is het gewoon veilig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er kunnen rare dingen gebeuren bijvoorbeeld afspraakjes of ruzie ik heb al eens ruzie op Hyves gehad nu heb ik dat nog steeds