Waarom hebben ze in de bioscoop veel simpelere 3D brillen dan die je thuis bij je 3Dtv moet gebruiken?

De 3D brillen die je krijgt bij bijv. Pathé zijn simpeler dan die je thuis gebruikt bij je 3D TV, want die hebben een batterij en gebruiken de shutter methode, hoe zit dat in de bios en waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Veel betere qualiteit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat die brillen meestal voor eenmalig gebruik zijn dacht ik. Je krijgt ze bij binnekomst ook altijd verpakt in plastic.