Werkt cillit bang echt?

Werkt cillit bang echt? Of hoe je het ook maar schrijft.
In de reclames doen ze net of alles schoon word van dat schoonmaakmiddel maar ik geloof er helemaal niks van.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Het beste antwoord

Ik heb wel eens, net als in de reclame, een muntje in die kutzooi laten zakken, en guess what, hij werd echt zonder iets speciaals te doen schoon waar het in de cillit bang had gelegen.

Ook ooit mijn groene aanslag van de tuintegels mee afgeschrobt. Of het goed voor het milieu is, durf ik echter niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, het schijnt wel te werken, alleen is het in de reclame wel erg overdreven uitgebeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cillit bang werkt echt...

en dat komt niet door dat het werkt, maar doordat je de reclame geloofd...

Die herhalen het keer op keer en daarom geloof je het...

Moderator wis het maar weer... voor de tweede keer...
en dan de derde keer... ga maar door..

Toegevoegd op 15-06-2009 17:57:47
---

en wederom geef ik in strekking hetzelfde antwoord, dat al twee keer gewist is...

---
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat muntje is alleen metaaloxide dat je verwijdert, dat zegt niets... Maar dan geloof je dat muntje-verhaal en dan heb je het al gekocht,terwijl je helemaal geen muntjes moet schoonmaken...
Ja. Ik moet eerlijk zeggen dat het dingen schoon krijgt, die andere middelen niet schoon krijgen. Ik lijk net een reclamespotje, maar ik heb het altijd in huis.
14 jaar geleden
Ja het werkt echt. Alleen wordt het in de reclames overdreven, vaak staat er in kleine lettertjes onder aan de buis 'werkelijk tijd 30 minuten'. Maar ik krijg er vlekken mee weg die ik anders flink zou moeten boenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt er inderdaad heel goed stuivers mee schoonmaken als dat je bijzondere belangstelling heeft. Als allround schoonmaakmiddel vind ik het tegenvallen. Het is in elk geval de dood voor je roestvrijstalen keukenoppervlakken (kookplaten, wasbakken) ; vooral niet in laten trekken !!
Vermoedelijk is het vrij basisch. Voor veel dingen zijn allesreiniger, soda en een ontvetter net zo goed en het is ERREG duur, dus ik zou het niet primair aanraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter heeft laatst voor scheikunde een onderzoek gedaan naar Cillit Bang,

Een paar zinnen uit het practicumverslag:

"De pH-waarde van de Cillit Bang is 0,83 wat een erg sterk zuur is."

"Conclusie

Het doel was om de zuurtegraad uit te rekenen van de Cillit Bang. Dit is gelukt de Cillit Bang heeft namelijk een pH-waarde van 0,83. Het kan dus goed kloppen dat het een goed schoonmaakmiddel is."