Hoe kom ik af van bultjes op achterkant van mijn bovenarm?

Ik heb het al best lang en het is gewoon niet echt mooi. Het is gewoon een ruw stukje huid op mn triceps. En het lijkt erop of die haartjes onder me huid blijft zitten ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (5)

naar de huisarts?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insmeren sterke calendula. Dat is van nature helend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scrubben met scrubzout en daarna insmeren met bodylotion.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alstu..
Je kan je huid hierbij helpen door het goed te scrubben. Het beste is om een scrub je hebben met AHA of BHA er in (fruitzuur). Ook de ingredienten: salicyl zuur en urea schijnen geweldig te werken. Producten met sulfur er in kunnen ook goed werken. Nou denk je “ok mascha, en welke merken maken deze producten dan?” nou, ik heb tot nu toe weinig gevonden. Er is een bodylotion van eucerin (met een groene dop) die wonderbaarlijk schijnt te zijn, en ik heb op veel KP fora gelezen dat mensen door dat spul 1x in de week te gebruiken van hun KP af waren, maar het wordt niet in Nederland verkocht. Ik heb overal gezocht, maar het is echt nergens te koop (ik heb zelfs eucerin in het verleden gebeld). Ook heb ik een scub van totally juicy met grapefruit gebruikt (boordevol AHA) die ook erg succesvol bleek te werken bij anderen, maar bij mij gebeurde er niets. Dan hebben we nog ‘oil pulling’ een methode die in de ayurveda wordt gebruikt waarbij je iedere ochtend met een eetlepel olie in je mond heen en weer beweegt. Ook dit zou werken – zelf ben ik na 5 dagen gestopt omdat ik zoveel kramp in mijn tong had (en nu ik dit schrijf bedenk ik me dat ik dit wel weer kan proberen, het heeft immers veel positieve effecten op de je lichaam en gezondheid, maar dat misschien in een toekomstig artikel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel hard krabben tot het bloed overal zit