Je wilt een kindje. Je vriendin heeft haar eisprong (ovulatietest) en je hebt gemeenschap gehad tijdens de eisprong. Wanneer doe je een

Zwangerschapstest?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Na 14 dagen. Of vanaf de dag dat je vriendin zelf denkt ongesteld te moeten worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft pas zin als je vriendin een aantal dagen "over tijd" is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moderne zwangerschapstesten zijn over het algemeen 14 dagen na de ovulatie accuraat. Dat komt voor veel vrouwen overeen met de dag dat ze ongesteld (hadden) moeten worden.

Let er wel op dat toen je vriendin die positieve ovulatietest had, ze nog niet direct haar eisprong had. Haar eisprong was hoogstwaarschijnlijk de volgende dag. Reken dus minstens 15 dagen na de positieve test.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! We wachten 2 weken in spanning af :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet hoe het is, succes!