ligt eraan of je een iphone hebt. Tmobile heeft vorig jaar de zendmasten verdubbeld. Op de iPhone 4 ligt het gewoon aan apple die faalt:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te weinig masten en te weinig bandbreedte voor al de gebruikers. Tmobile sucks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te weinig van die masten. De data gaat nu niet snel genoeg. Tmobile heeft vorig jaar een paar miljoen gestoken in het 3G. Dit werpt zijn vruchten nog niet af dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan te maken hebben met atmosferische omstandigheden of bijvoorbeeld de hoeveelheid verkeer in een bepaald gebied.

In de omgeving van Utrecht steekt het bereik van T-Mobile met kop en schouders boven de rest uit.

Verder is het ook afhankelijk van de kwaliteit van de apparatuur die ze gebruiken. Misschien gewoon slechte antennes bijvoorbeeld of te weinig antennes per zone.