Omdat ze vol met smaakmakers zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit vaak suiker in. Kinderen zijn opgegroeid met suiker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smaak is iets van onze homo sapiens, heel wat jaartjes terug. Een lekkere smaak vertelt ons dat iets veilig is om te eten. Een vieze smaak kon betekenen: pas op! Deze plant is giftig. Daarom geven onze hersenen een signaal af bij raar smakend voedsel: ongeveer alles dat niet zoet is, op vlees na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze vaak zout zijn en dat vind je lekker maar is ongezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verboden vruchten zijn nou eenmaal de beste! Ongezonde dingen stimuleren meerdere gebieden op onnatuurlijke wijze waardoor er overbelasting/slijtage optreed. Of miscommunicatie, ofzo.