Mijn iPhone 4 wil geen app's laden. Bij installeer opdracht verschijnt even de app en die verdwijnt dan weer! Hoe kan dit. Nog veel geheugen over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPod touch 4g. Ik denk dus niet dat het aan jouw iPhone ligt maar ik ben heel benieuwd hoe het nou wel komt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik overschakelde van wifi naar 3G was het euvel ook over.

Antwoorden (3)

Dat heb ik ook wel eens. Soms gaat er even iets mis in het systeem. Je kan het oplossen door nog een app te downloaden uit de AppStore of je telefoon te resetten door home knop en uit knop tegelijk in te drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide knoppen lang ingedrukt houden
Ik denk dat dit een gevalletje resetten via de pc is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
download het spel anders eerst op de pc via itunes en Synchroniseer je iPhone dan. Werkt dat niet dan zou ik een reserver kopie maken en je iPhone herstellen via iTunes.