Ogen open doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm wat het gesprek van de dag is op Hyves, of twitter of al die andere crap. Niets is meer privé tegenwoordig XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou dat accuraat zijn? Vraag het me af. Moet tegenwoordig toch beter en groter kunnen?!
Ze nemen een steekproef van zo'n 12000 gezinnen die aangesloten zijn bij de consumentenbond. En maken daar een percentage-sommetje mee van het aantal TV is Nederland. :)