Is het niet beter als mensen met een iPhone alleen kunnen reageren bij deze app? En geen vragen stellen?

Om de spam te voorkomen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Waarom zou dat zo zijn ? Wat een onzin. Zou het niet beter zijn als jij deze app zou verwijderen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee!
Want ook de antwoorden zijn vaak sh.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vele malen beter. Een aparte categorie voor IphoneApp0vragen waar normale serieuze gebruikers verschoond van kunnen blijven.

Mensen die de site via de iphone ontdekt hebben, hem leuk vinden EN serieus kunnen nemen zonder de boel te verzieken, zijn via een normale computer natuurlijk hartstikke welkom om ook in de andere rubrieken vragen te kunnen stellen en antwoorden te geven.

Maar die club bij elkaar houden zou heel veel ellende schelen inderdaad. Vooral ook voor de moderatoren. Helaas is dat op dit moment nog niet de praktijk en moeten we het van eenieders eigen fatsoen hebben.

En ja, laat fatsoen nu net zo'n uitgestorven begrip zijn.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Zeer zeker. Maar tot het zover is, lijkt het me het verstandigst die klieren totaal te negeren, die zitten zich nu waarschijnlijk rot te lachen om alle reacties die ze teweegbrengen.