Vragen bedenken en hier zetten! En dan maar hopen dat er nog meer mensen nachtdienst hebben en hetzelfde van plan zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeeel veeeel energy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slapend ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door hard te werken.
Dan lijkt de tijd het snelst te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door een nachtdienst te hebben waarbij je mag slapen, of als je een iphone hebt, door angry birds te spelen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou haast zeggen: door op GV actief te zijn! Maar helaas, da's verleden tijd.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek een hobby :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van je werk doen?