denken jullie nou echt dat iemand die echt helderziend is dat bekend gaat maken?

als dit uitleg nodig heeft dan weet ik het niet meer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

een echte helderziende weet al welke gevolgen het zal hebben, dus houdt hij/zij wijselijk zijn of haar mond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel heel heel misschien zijn er inderdaad mensen met zulke krachten. alleen zullen die dan door de overheid geheim worden gehouden, omdat ze voor een wereldwijde crisis kunnen zorgen als het echt waar is wat ze voorspellen.

als de mensheid erachter komt dan willen ze alles weten wat er gaat gebeuren maar als het eenmaal zover is, willen ze het niet meer weten. dus is het het beste om de toekomst zelf te bepalen.

daarom moet je nooit die mensen op TV geloven aangezien zij een psychologische studie hebben gedaan en mensen kunnen manipuleren door middel van goede zinsbouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook al heb ik een situatie meegemaakt waarin mijn toekomt mij haarfijn uitgelegd werd, ik heb mij er nooit verder bij stilgestaan en dat is waarschijnlijk maar goed ook..!

Helderzienden bestaan niet, mensen met inlevingsvermogen wel.... De toekomt is voor geen mens bekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee die kijkt wel uit... Die vult de lotto-cijfers goed in als hij wat geld nodig heeft en lult er verder met niemand over... Hij is niet gek, hij is helderziend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, was mijn antwoord.
ja..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je het zeker?
Nee, in dat geval misschien niet. Maar ik geloof niet dat er helderzienden zijn, dus dan valt er weinig bekend te maken. Mocht het wel zo zijn en zou ik dit zijn, dan was ik inmiddels erg rijk en lag ik ergens te genieten van mijn helderziendheid. En natuurlijk in dat geval, mondje dicht.