Omdat hij fijn en duur is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat je denk ik liever minder er voor wil betalen dan veel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mac is nou eenmaal beter. En ookal moeten mensen eraan wennen, uiteindelijk is Mac veel gebruiksvriendelijker! En waarom een MacBook pro? Zo neem je het handige systeem makkelijk mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een pro is alleen nodig als je video, audio of beeld bewerkingen doet.. (niet je vakantie foto's in iphoto bewerken meegerekend) anders is een gewone macbook meer dan genoeg.. Ipad is ook een goede oplossing.. Apple is inderdaad stukken beter en vriendelijker dan windows.. Geweldig om te zien hoe iedereen langzaam aan dit doorkrijgt..