Als in een spiegelbeeld links rechts is en rechts links....waarom is onder dan niet boven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (5)

Omdat het licht rechtuit gaat en niet onderste boven gekeerd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de lichtstralen rechtstreeks worden weerkaatst. -.-"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de weerkaatsing van het licht!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens in een lepel van je bestek lade
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha, hele goede vraag. ik denk omdat het niet echt is dat rechts, links is en andersom

als je voor een spiegel gaat liggen (bijv met je hoofd links en je voeten rechts), verschijnen je voeten niet tegenover je hoofd aan de linkerkant in die spiegel, maar gewoon rechts, je ziet ze alleen gespiegeld

Ik ben eigenlijk bang dat ik hiermee de verwarring nog groter maak, of niet?