twee keer een vriendin verliezen, wat kan ik doen?

Ik heb dus zo'n vriendin die ik al verloren ben een keer - mag niet meer met der omgaan - nu praten we op mijn andere msn, omdat ik daar niet geblokeerd ben.

Ik weet dus gewoon dat ik haar nu weer moet kwijtraken en dat doet mij pijn.

Wat kan ik doen? :(

Toegevoegd na 5 minuten:
IK had een goede vriendin op msn, maar ze was volgens haar ouders te jong om met mij om te gaan, ook al waren we gewoon vrienden. Dus moest ze mij op msn blokken en niet meer met me praten.

Maar ik had nog een oude msn account, waar ze mij nog niet had geblokt en daar zit ik momenteel op. Nu ben ik gewoon bang dat als ik dadelijk van msn ga, dat ik haar echt nooit meer spreek en zo.

Wat kan ik doen? Ik wil haar niet nog eens kwijt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ik ga het even uitbreiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen omdat ze jonger is. Ik ging gewoon normaal met haar om en had ook niets kwaads in de zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euh, hoeveel leeftijdsverschil is er eigenlijk? Want als jij 33 bent en zij is 13 voelt het voor mij niet lekker om mee te denken over hoe jij haar kan benaderen zonder dat haar ouders het weten...

Het beste antwoord

Er zijn voor jonge meisjes veel bedreigingen online. Ouders doen er verstandig aan om het internetverkeer van hun kinderen goed in de gaten te houden en strikte regels op te stellen, dat is helaas hard nodig.
Ook deze ouders hebben een regel ingesteld en daar ben jij nu de dupe van. Het kan best zijn dat jij geen kwade bedoelingen hebt maar de ouders van het meisje kennen je niet en kunnen daar dus niet goed over oordelen en nemen het zekere voor het onzekere.

Om te beginnen: trek het je niet persoonlijk aan.
Zoek andere manieren om contact te leggen. Je kunt ook e-mailen, sms-en, bellen of brieven schrijven.
Of spreek een keer met elkaar af, misschien bij haar thuis zodat je je netjes voor kan stellen aan haar ouders, misschien dat ze dan anders over je gaan denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze is weg van msn. Ze heeft geen mobiel, mailen is als nog contact.. Ik heb er nog op facebook, maar daar is ze nooit op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp NoID, is het haar ook verboden om met jou te e-mailen?
Misschien kun je dan een mail sturen naar haar adres en die dan richten aan haar ouders, in het onderwerp zet je dan 't.a.v. de ouders van ....' In die mail kun je wat over jezelf vertellen en uitleggen dat het je puur om vriendschap te doen is en vertellen dat je graag een normaal contact met hun dochter wilt.
Vraag eventueel ook om een telefoonnummer.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou wel kunnen, alleen dan sta ik voor lul. Als ik dat doe dan lijkt het volgens mij juist niet op een normaal contact. Ik ga erover na denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan sta je voor lul? Zeur niet, wil je de vriendschap nou behouden of niet? Als je haar ouders op deze manier eenmaal hebt overtuigd van je eerbare bedoelingen kan je juist een heel normaal contact met haar onderhouden, zonder dat je stiekem hoeft te doen. Vind het een goed plan Annigje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had haar terug en toen weer kwijt :( dankje

Andere antwoorden (1)

Je kan bijv. afspreken na school?...
met de tel. praten kletsen?...
je kan haar ook vergeten en nieuwe vriendinnen zoeken?
je kan regelmatig iets leuks doen?...

Toegevoegd na 2 minuten:
je kan ook met speletjes met elkaar omgaan bijv.
stardoll habbo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mag haar dus niet meer spreken! Dan kan afspreken en zo dus ook niet. Nieuwe vriendinnen zoeken kan ik wel doen, maar daar heb ik geen behoefte aan.