Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van mijn rugpijn af?

Ik heb nu al 3 weken lange hele erge pijn in mijn onderrug en het wordt alleen maar erger.. Ik wil er heel graag van af, maar het lukt niet.
Ik ben pas 13 dus die rugpijn is ook niet normaal, ik heb er wel vaker last van, maar dan is het na een week al wel weer zo goed als over. Het is moeilijk om gewoon uit te rusten, aangezien ik natuurlijk veel beweeg als kind. Heeft iemand goede tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
757

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Ga lekker in een warm bad!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens accupunctuur. overleg dit wel eerst met je ouders natuurlijk.

ik heb last gehad van chronische rugpijn en na een paar sessies was ik er helemaal vanaf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is maar een gok van mijn kant maar zou het kunnen dat je de laatste tijd erg hard groeit?
Omdat je 13 jaar bent lijkt me dat goed mogelijk en dan zou
het zomaar kunnen dat je (te) snel groeit waardoor die pijn ontstaat.
Kan me herinneren dat de huisarts daar vroeger pillen voor verstrekte om die groei iets af te remmen.
Het omgekeerde komt ook voor:mensen die te langzaam groeien.
Succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat dat het is, ik ben namelijk al (bijna) uitgegroeid, ik ben nu 1.75, maar wel bedankt voor je antwoord!
Misschien heb je wel hernia niet om je bang te maken ga anders even naar de dokter of vraag een lekkere massage
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Warm bad, kruik, masage... En ik ben ook 13 en heb daar ook soms last van en m'n moeder zegt dat t gewoon groeipijn is ofzoow
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar een manueel therapeut oid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had het ook en mijn dokter zij dat het groeipijn kon zijn maar het kon ook komen omdat ik ongesteld moest worden. Suc6 ermee :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens aan gaan hangen helpt soms
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding