720 tot 850
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
€ 680 voor 32 G iPhone 4 simlock vrij. Zie diverse advertenties op Marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Markplaats moet je uitkijken ik heb namelijk vorig jaar naar een 3GS gezocht en kwam bijna alleen maar oplichters tegen, heb hem uiteindelijk voor 600 los kunnen krijgen. Maak daarom geen geld over en haal het op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPhone 4 was dacht ik 620,- in België (los dus). Google maar eens op switch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iphones zijn niet legaal pre-paid verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
675 phoneshop.nl 16 gb heb er zelf de 32gb gehaalt