Hoe kan ik een app kopen op mijn iPhone, Zonder creditcard.

Hoe moet ik instellen dat het bij mijn telefoon rekening komt of automatisch afgeschreven word

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Je moet een click and buy account aanmaken, dan heb je geen creditcard nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de Apple winkel en daar kan je iTunes tegoed kopen. Vanaf 5,- heb je een kaart. Zie het als een prepaid kaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook eens kunnen kijken naar prepaid creditcards.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook bij de Free Record Shop kun je deze iTunes kaarten kopen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een Apple kaart twv 5/10/15 €enz. Die zet je op je account en van dat geld kan je Apps en songs kopen op je iPhone/iPod/ipad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je jailbreakt je iphone!!;-). Alle apps gratis zonder maar iets te betalen.