Hot, ze lopen lekker en dat is voor mij het voornaamste..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Not...

Maar van de andere kant; als iemand zich er prettig in voelt, moet hij/zij ze zeker aandoen. Met een glimlach staat immers alles.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als de Crocs, sla ik ook deze even over. Maar wie de schoen past... :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Not. Sandalen zijn nooit hot, naar mijn idee.
Antoni
14 jaar geleden
Nog niet, maar wie weet wordt het wel een hype!
Ik sla ze over, net als de crocs...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brrrr. Ze mogen nog zo lekker lopen, maar dit hoort voor mij thuis in het rijtje minst flatteuze schoeisel.

Toegevoegd op 07-06-2009 02:16:57
flatteus i.p.v. flatteuze natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NOT ! Doe mij maar Crocs ; sinds ik die heb ontdekt wil ik niks anders meer. En ze lopen nog lekkerder ook, wat wil je nog meer.
Dit zijn mijn favorietjes :
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is die schoen voor vrouwen bedoelt? Misschien is die hot als ik 80 ben :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hot! ik heb een ander soort model; ze lopen HEERLIJK!
(model cairo)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij betreft not.

Toen die hype twee jaar geleden begon, begreep ik er niets van. Toen de hype vorig jaar doorzette, was ik nog verbaasder. En nu zie ik ze wéér...

Wat voor kleurtjes, lakleer etc. je Birkenstocks ook geeft, het blijven Birkenstocks. En dat model is ongetwijfeld heel comfortabel (voor verpleegsters is het heel fijn dat ze bestaan) maar voor mij in geen enkele variant ooit hot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe maar, zeker als het hot wordt deze zomer, want crocs is op de fles!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het weer hot is, draag ik altijd sandalen... vroeger Birkenstocks maar nu zweer ik bij Teva...

als het maar plat is en lekker loopt...