hot or not?Birkenstocks?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hot, ze lopen lekker en dat is voor mij het voornaamste..

Not... Maar van de andere kant; als iemand zich er prettig in voelt, moet hij/zij ze zeker aandoen. Met een glimlach staat immers alles.

Net als de Crocs, sla ik ook deze even over. Maar wie de schoen past... :)

Not. Sandalen zijn nooit hot, naar mijn idee.

Nog niet, maar wie weet wordt het wel een hype! Ik sla ze over, net als de crocs...

Brrrr. Ze mogen nog zo lekker lopen, maar dit hoort voor mij thuis in het rijtje minst flatteuze schoeisel. Toegevoegd op 07-06-2009 02:16:57 flatteus i.p.v. flatteuze natuurlijk.

NOT ! Doe mij maar Crocs ; sinds ik die heb ontdekt wil ik niks anders meer. En ze lopen nog lekkerder ook, wat wil je nog meer. Dit zijn mijn favorietjes :

Is die schoen voor vrouwen bedoelt? Misschien is die hot als ik 80 ben :)

hot! ik heb een ander soort model; ze lopen HEERLIJK! (model cairo)

Wat mij betreft not. Toen die hype twee jaar geleden begon, begreep ik er niets van. Toen de hype vorig jaar doorzette, was ik nog verbaasder. En nu zie ik ze wéér... Wat voor kleurtjes, lakleer etc. je Birkenstocks ook geeft, het blijven Birkenstocks. En dat model is ongetwijfeld heel comfortabel (voor verpleegsters is het heel fijn dat ze bestaan) maar voor mij in geen enkele variant ooit hot.

doe maar, zeker als het hot wordt deze zomer, want crocs is op de fles!

als het weer hot is, draag ik altijd sandalen... vroeger Birkenstocks maar nu zweer ik bij Teva... als het maar plat is en lekker loopt...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100