Van welk nummer kun jij gelijk in de relax modus schieten?

dus dan bedoel ik niet: ''welk nummer vind je goed '' want die vraag is al gesteld...maar bij welk nummer wordt je echt relaxed..en ontspannen..dat je denkt aah ik pak nog een wijntje , mobieltje uit...je kent het wel ;-)

bij mij is dat:

http://www.youtube.com/watch?v=WZ88oTITMoM

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw nummer zou zeker op de 2e plek komen, na Cohen. Fantastisch +1

Het beste antwoord

Rum and Coca Cola van the Andrew Sisters. Heerlijk om af en toe oude jazz te luisteren ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeer relaxed......die laat ik ff opstaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hiewr word ik ook blij van
http://www.youtube.com/watch?v=b9oymWJXp68&feature=related
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SRV een van de beste gitaristen die ooit heeft bestaan heerlijk :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een kenner...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kenner van gitaristen ;-)

Andere antwoorden (12)

relax he wat is dat ;-)

ik denk dat we dan met krezip wel in de buurt komen, sommige word ik emo van dus dat is weer a-relaxt.
jlo doet het hem ook wel, maar dat haar oudere nummers. niet toen ze vond dat ze er maar bij moest rappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Noem eens een liedje?
Sade met sweetest taboo..... Wordt ik altijd lekker relaxt van, en ook enigma vind ik nog steeds relaxt om te luisteren.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alles van Sade trouwens ;-)
Vandaag.. http://www.youtube.com/watch?v=JsD6uEZsIsU
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenaan staan bij mij deze liedjes van een Japanse zangeres:
Aya Ueto - Nukumori (Warmth)
Aya Ueto - Silent Night, Holy Night
Aya Ueto - Kaze ~Minamikaze version~ (Wind ~South wind version~)
Aya Ueto - Kono Sekai Ni Umarete (Born In This World)
Aya Ueto - Egao No Mama De (Keep Smiling)

Nu de in Europa wat bekendere zangeressen:
Cyndi Lauper - True Colors
Kim Wilde - Someday
Sarah Brightman - Deliver Me
Sarah Brightman - The Second Element II
Leona Lewis - Run
Sophie Zelmani - Going Home
Natalie Imbruglia - Torn
The Supremes - Reflections
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle muziek van Leonard Cohen. Voor mij is dat 100% relax. En als je dan echt om 1 nummer vraagt:
Closing time
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Underwater World' van ATB. (Album: Movin' Melodies, 1999) Het kabbelt zo lekker voort...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal ze niet allemaal opnoemen, maar bij...

Anne Murray - You needed me
Bach - Air

Kan ik toch wel volledig van de wereld af dwalen met mijn gedachten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik verlaat de relax-mode nooit... Is dat niet een heel stuk intelligenter, dan elke keer weer te moeten luisteren naar een muziekstuk om vervolgens te kunnen relaxen?

Maar ik geniet van Uma Mohan, van HariPrasad Chaurasia, dat zijn muziekmakers die geen tijd in hun nummers stoppen, tijdloos dus, tijdloze ervaring als je luistert naar hen... Dat is relax aan de makerszijde, die aan de luisterzijde als vanzelf opgepikt wordt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu gaan er vast een heleboel "naar beneden-duimpjes" komen, maar dat boeit me niet.......reggae!!!! Vooral natuurlijk van Bob Marley, maar ook andere reggae-muziek - heerlijk ! Ik heb altijd een cd bij me voor in de file, en zelfs een Christmas-raggae-cd voor als het hektisch wordt bij de voorbereidingen van de kerstfestiviteiten......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duimpje omhoog van mij ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(+1)
los van bob zijn er tal van andere reggae artiesten die het doen bij mij. bijvoorbeeld deze 2: http://www.youtube.com/watch?v=TKtURqCt-JQ&feature=channel_page http://www.youtube.com/watch?v=7POxwANv2uU&feature=channel_page
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom duimpjes omlaag? marley regeert!!!
Enigma heeft voor mij een hoog relax-gehalte, maar ook muziek van Buddha Bar en Cafe del Mar.

http://www.youtube.com/watch?v=mT_Lkpf8hRM
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klinkt lekker (+1)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enjoy :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
buddah bar idd....
Mijn Vriend - Acda en de Munnik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1) Rowwen Heze - clip November
2) Bløf - Aan de Kust
3) Guus Meeuwis - Brabant

Toegevoegd op 13-06-2009 22:36:22
Lekker voor het vakantiegevoel.