Ja zeker absoluut. Zo groot is het daar niet. Al ligt het er wel aan op wat voor een dag je gaat, als het een heel drukke dag is, en je wilt overal in, zal het je waarschijnlijk niet in 1 dag lukken. Daarom zou ik nooit op een vrijdag of zaterdag gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het rustig is en je een beetje doorloopt wel, maar je hebt natuurlijk meerdere parken dus ik weet niet hoeveel je er wilt bezoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke nog meer dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Movie land
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Movie park dan
Als je alleen gaat lopen en geen attracties wil doen kan t wel,
Maar anders zeker niet en al helemaal niet als je allebei de parken wilt zien.
Uiteraard is de periode van je bezoek ook van belang ivm de drukte en wachtrijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben er net 2,5 dag geweest inclusief fast-pass en kan je verzekeren dat je dus absoluut niet op 1 dag alles kan zien als je ook nog gebruik wilt maken van attracties. En dan heb ik het over disneypark want je komt niet eens toe aan het andere park. Adviseer echt 2 dagen te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn man en ik zijn voor 3 jaar terug daar heen geweest.
Maar we hebben slechts en park gezien.
Wij vonden het echt groot en hebben toen ook lang niet alle attracties bezocht in dat ene park.
Dus wij gaan beslist nog een keer terug.
En dan met een overnachting erbij.