Ja, maar als je uitstekende kwaliteit wil, kun je bose nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben goede speakers, maar Boston Acoustics zijn de beste imho.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geluid is persoonlijk. Ik ben niet gecharmeerd van JBL. Bose is weer erg aan de prijs!
Zelf was ik wel te spreken over Clarion!
Goede prijs kwaliteit verhouding!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neeee b&o dat is kwaliteit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut. JBL autospeakers vind ik de beste die er zijn. Vooral die grote ovalen. Hebben wel een flinke eindversterker nodig, maar dan is het geluid ook magnefiek.

Koop de P963. Beste hoedenplankspeakers die ik ken. Blijf weg bij de goedkopertjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geluid is wat je zelf mooi vind.

ik zelf vind jbl mooier dan bose en harman kardon dan bose hebben alleen geen autospeakers