Nee hoor!
Daar vindt de mens wel weer iets op......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mens is zo vernuftig dat ze wel een oplossing kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als bijen doorgaan met massaal verdwijnen tijdens de winter, zoals de laatste paar winters, dan gaat er zeer zeker een tekort aan allemaal levensmiddelen komen. Gevolg: Grote hongersnood. Uitsterven zullen we er niet door, maar er zal zeer veel gaan veranderen voor al het leven op aarde. De secundaire effecten kunnen wel in de richting van het uitsterven van de mens liggen. Maar dan meer doordat allerlei planten verdwijnen en complete ecosystemen instorten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De oorzaak van bijensterfte: virussen, pesticiden of een samenspel van factoren?
Bijen spelen een belangrijke rol bij bestuiving,indien alle bijen zouden uitsterven zullen er zeker problemen komen met onze voeding,meer bepaald fruit, appels ,peren, Perziken,kersen,aardbeien...... .Bloesems worden niet meer bezocht met resultaat geen bestuiving ,geen bestuiving geen vruchten,of althans veel minder vruchten.
Of uiteindelijk de mens zal sterven omdat er geen bijen meer zijn?Dit is moeilijk te voorspellen,maar elke belangrijke schakel die weg genomen word in de natuur brengt ons dichter bij het definitieve einde.
Dus zuinig zijn op die bijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nature will find her way