Branderige ogen (lenzen)

Ik heb al jaren lang lenzen maar heb eigenlijk atijd branderige ogen als ik de lenzen in heb. Vooral als ik de ogen dan ff sluit brand het behoorlijk. Kan dit kwaad? Wat is het?

Heb zachte maandlenzen van HA

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit is een probleem wat je aan je opticien moet voorleggen. En HA staat dan niet echt als de beste bekend... Misschien moet je eens andere lenzen proberen. ik heb zelf ook vrij gevoelige ogen, waardoor ik op een gegeven moment ben overgestapt op daglenzen. Er zijn zeer veel type lenzen. Voor extra gevoelige ogen, extra zuurstofdoorlatend, haljaar, maand of daglenzen etc. Heb j er last van, dan heb je niet de juiste of gebruik je ze op de verkeerde manier. Ook kan het dat je gevoelig/allergisch bent voor de vloeistof. Ga eens naar een andere opticien om je ogen en lenzen na te laten kijken, meestal is dit gratis.

Probeer je lenzen echt tijdig te vernieuwen. En probeer ze niet al te lang te dragen. Heb zelf lenzen van de Pearl en vervang ze elke 2 weken. Als ze aan aan het einde van de avond branden, en ik moet nog door, dan druppel ik wat lenzenvloeistof in mn ogen. En in het weekend draag ik mn bril om mn ogen te laten rusten...

Andere lenzen vloeistof proberen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100