Ja, kijk, nou. Dat is! Voor de foldert voor in de brievenbus van de deur (behalve voor de grote tuin, dan de brievenbus bij de tuinhek) (of de flat, dan beneden) daarvoor dus, daar is dan de "Nee! Nee!" stikker uitgevonden. Dat als je plakt de "Nee! Nee!" stikker op de deur waar de postbezorger of die van de foldert kan zien dattie bestaat, dan doen ze niet de folder in de brievenbus en dan heb je die niet.
Maar! Voor de post van de email, met de spam en de uce en de ube (die drie zijn vaak dezelfde trouwens) daar is niet de "Nee! Nee!" stikker voor. En is ook heel makkie dat je doet dat de afzender iemand is die er niet is, dus dat je niet weten kan of de mail met de reclamie is goed of niet.
Dus! Daarom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is echt geen touw aan vast te knopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit. Want! Een antwoord is een antwoord. Goed! Of slecht...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraagje: hoelang ben jij al in nederland
Ik denk dat omdat iedereen zelf kan bepalen of ze huis aan huis folders willen ontvangen. Door middels van de ja/nee sticker. En spam komt ongevraagd binnen.