Hoe kan je punten verdienen als je niet veel weet?

ik weet niet zo heel erg veel ofzo, en het gaat daarom ook heel langzaam om punten te verdienen!
Het is niet dat ik op gv zit voor de punten maar ik heb nu niveau 1 en als je niveau 2 hebt kan je stemmen en dat lijkt me wel leuk! ik moet nog 40 punten tot niveau 2...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

het verdienen van punten en het veel weten heeft niet bijzonder veel met elkaar te maken.

http://www.goeievraag.nl/help/punten

hier kan je zien wanneer je punten krijgt, hoeveel je er krijgt, en waarvoor je krijgt.

het kan heel hard gaan hoor.

weet je niet veel kan je dit opzoeken op het net. bij elk antwoord kan je een link (of meer) plakken van de site waarvan jij je antwoord hebt gehaald. vaak komt het ook op ervaringen aan.

alle uitleg krijg je via het help menu (helemaal bovenaan in de paarse balk)

overigens hoeft het niet om de punten te draaien, maar om het helpen van het oplossen van iemand zijn probleem of vraagstuk door het geven van je atnwoord.

veel succes en punten natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Interessant weetje! Echter gaat dit over synoniemen, in plaats van 'zelfde uitspraak, andere schrijfwijze'.

Andere antwoorden (5)

het gaat in het begin altijd een beetje langzaam
ik denk dat dit ook wel de bedoeling is, als iedereen in 2 dagen die 100 punten heeft, gaat iedereen misschien gelijk ook overal minnen uitdelen enz.
Nu heb je pas 100 punten na een tijdje en dan weet je ook wat beter hoe het werkt

geduld, je komt er vanzelf, inloggen is al 1 punt dus als je dat elke dag doet...
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het hoeft gelukkig niet eindeloos te zijn, zoveel mogelijk antwoorden, hopen op het beste antwoord (10 punten) dan schiet het heus wel op hoor....
amigo
13 jaar geleden
nee joh gaat sneller dan je denkt, elke dag inloggen en 2 vragen beantwoorden, ben je er over 1,5 week (en nog sneller als je plusjes krijgt voor je antwoorden), ik zal je er één geven voor je vraag, dat scheelt weer een punt
amigo
13 jaar geleden
o ja, en je weet vast meer dan je denkt, echt waar! er worden hier ook vragen gesteld (ik ben een beetje een computerleek) op computer gebied waarvan ik denk. WAAR GAAT DIT OVER, is ook erg leerzaam want dan lees ik het eens door en denk, zo steek ik ook nog eens wat op
Het is zeker leuk om iemand een + te geven, ook als je daarbij nog vermeldt waarom je het antwoord "plust".
Behalve inloggen om een punt te krijgen, kun je ook vaak antwoorden vinden als je de vraag (een trefwoord bedoel ik) in google zet en als je antwoordt op een vraag krijg je ook een punt.
Door google te gebruiken,wordt je zelf ook wijzer:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn vast en zeker dingen waar jij goed in bent of zelfs in uitblinkt. Misschien ben je wel heel goed in zoeken of mensen op het juiste spoor zetten zodat ze kunnen vinden wat ze zoeken zonder dat je zelf het naadje van de kous weet. Ga daar in de eerste plaats voor, dan komen die punten vanzelf wel. O ja, ook het stellen van goeie vragen levert punten op. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als aanvulling op de andere prima antwoorden: misschien denk je dat je niet zoveel weet, maar soms zijn er ook vragen waarvoor je niet per se iets hoeft te weten maar zelf kunt nadenken en een antwoord kunt formuleren.
Of er komen vragen voorbij waarbij je denkt: hé! Daar heb ik gisteren iets over gelezen op een site, ik zoek het even op om te kijken of de vraagsteller misschien iets heeft aan wat ze daar schrijven.
Die punten komen vanzelf ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedere dag in loggen