Waarom is de prijs voor .nu zo duur, ivm .nl bijvoorbeeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Hij is inderdaad wat duurder. Ik heb net bij de leverancier gekeken, waar ik domeinnamen registreer. Die rekenen 12 euro per jaar voor NL en 30 euro per jaar voor NU.
Zal er mee te maken hebben dat het voor veel landen een populaire naam is. In het engels klinkt NU als "New" en in het Frans is NU "naakt". Als iets populair is, is er veel vraag naar en kun je er meer voor vragen.